Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърд педал на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    На Мимо му турям един плюс, но с едно уточнение. Само от маркуча може да стане твърд педала от хидравличната система.
    Понеже колегата твърдеше, че със съединителя всичко е наред, то аз се насочих към маркуча.
    Видяло се е, че пак ще се натряскаме, но това с разложеният маркуч го запомнете!!!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #47
      Да, прав си! Наистина съм сменил съединителя и все още не вярвам да е неправилен монтаж. Виж за менте-да. Като споменахте тогава за маркуча и на мен ми се стори логично.
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
        Да, прав си! Наистина съм сменил съединителя и все още не вярвам да е неправилен монтаж. Виж за менте-да. Като споменахте тогава за маркуча и на мен ми се стори логично.
        Вилката движеше ли се леко като го сменя?
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          Незнам, не съм присъствал на смяната.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Вилката движеше ли се леко като го сменя?
            Има вариант да не се е движела лесно ли?
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

            Comment


            • #51
              Колеги, възмжно ли е, ако не се движи вилката леко, да е по-тежко натискането на педала?
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                Колеги, възмжно ли е, ако не се движи вилката леко, да е по-тежко натискането на педала?
                За възможно е възможно, макар и според мен много малко вероятно...
                Самата вилка/желязо е един лост които предава натиска на аксиалния лагер.
                Нещо друго е, нещо по притискателния диск предполагам.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #53
                  Тоест, пак ще трябва да се отваря съединителя или направо да се сменя?
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #54
                    За да елиминираш вилката като възможност, която е много вероятна, вземи някакъв смазваш и проникваш спрей /не ползвай wd40 / има един спрей на мотип пише шок ойл. Пръскаш по вилката отгоре бавно да проникне спрея. Ако има промяна значи това ти е проблема.

                    Comment


                    • #55
                      Пробвах със спрея, но няма никакъв ефект.
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                      Comment

                      Working...
                      X